Matthew Healey : MI AZ A BRANDING ?

HáttérA globaiizáció előretörésével a termékek és szolgáltatások sikerében egyre fontosabb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. Jelen kötet közérthetően és szemléletesen segít eligazodni e szerteágazó szakterület legfontosabb kérdéseiben. Létező márkák…
5 800 Ft
Max. rendelhető 1 db

Háttér
A globaiizáció előretörésével a termékek és szolgáltatások sikerében egyre fontosabb szerepet játszik az eredményes márkaépítés. Jelen kötet közérthetően és szemléletesen segít eligazodni e szerteágazó szakterület legfontosabb kérdéseiben. Létező márkák titkairól • lebbenti fel a fátylat, elemzi a márkaépítés folyamatát, valamint névadási, pozicionálási, arculattervezési és promóciós szempontokat mutat be. Ezek az ismeretek a márkamenedzsmenttel kapcsolatos gyakorlati problémák megoldásakor is jól hasznosíthatók.


Anatómia
A könyv kitér a branding összetett témaköréhez kapcsolódó, változatos szakterületek rövid bemutatására. Megismerhetjük a márkaépítés legfontosabb elemeit, például a pozicionálást, a történetmesélést, a designt, az árképzést és a kapcsolattartást. Emellett megtudhatjuk, hogy a márkaépítés miként alkalmazható - a termékeken és szolgáltatásokon túl - szervezetekre, emberekre és helyszínekre, valamint azt is, hogy segítségével milyen eredmények érhetők el.


Portfoliók és esettanulmányok
A világ különböző pontjain tevékenykedő ügynökségek munkáit bemutató portfoliókból és esettanulmányokból kiderül, hogy az ismertetett márkák mitől működnek, miként hatnak és hogy példájukból milyen tanulságokat lehet levonni. Az elméleti szempontokra és a tervezés know-howjára fókuszáló elemzésekből megtudhatjuk, milyen komoly kihívást jelentenek az észlelés nehezen megfogható folyamatai, a kulturális sajátosságok és az összetartozás éreztetése, miközben a csomagolástervezés, a jelzésrendszerek és a webes megjelenés buktatóival is meg kell birkózni. A bemutatott esetek gondolatébresztő példaként szolgálhatnak tervezők és szakemberek számára egyaránt.


A könyvben bemutatott tervezők
Vacant
Fítch
The Brand Union (korábban Enterprise IG)
Minale Tattersfield
Hanson Dodge Creative
Inaria
Interbrand
Paprika
Irving
Pentagram
Landor
Infinia
Siegel+Gale
TippingSprung
WolffOlins
Lippincott (korábban Lippincott Mercer)

Kiadó: Scolar Kiadó
Kiadási év: 2009
Terjedelem: 286 old., fűzött, kemény kötés
Állapot: jó állapotú könyv

Szállítás

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL


A megrendelés beérkezése után küldünk egy visszaigazolást, melyet követően a csomag átvehető a Bibliomán Antikváriumban (2000 Szentendre, Kossuth L. u. 19 (Holdas udvar) nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10-18 óráig, tel: 26/318-402, 30/214-1584).

Szállítási díj: Ingyenes

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS (csak Szentendrén)


Szentendrén ingyenesen házhoz szállítunk.

Szállítási díj: Ingyenes
Foxpost csomagautomata

SZÁLLÍTÁS CSOMAGAUTOMATÁBA ELŐREUTALÁS


A fizetendő vételár megérkezését követően Foxpost csomagautomatába szállítjuk a csomagot. Az automata kódják e-mail-ben küldjük.

Szállítási díj: 1 200 Ft

SZÁLLÍTÁS HÁZHOZ ELŐREUTALÁSSAL


A megrendelés beérkezést követően küldünk egy személyes visszaigazolást, mely tartalmazza a számlaszámot. A fizetendő vételár megérkezését követően Foxpost szállítja a csomagot.

Szállítási díj: 2 500 Ft
Foxpost csomagautomata

SZÁLLÍTÁS CSOMAGAUTOMATÁBA UTÁNVÉTTEL


A személyes visszaigazoló e-mail-t követően Foxpost csomagautomatába küldjük a csomagot. Az automata kódját e-mail-ben, vagy sms-ben küldjük. A vételárat az automatánál tudja bankkártyával fizetni.

Szállítási díj: 1 450 Ft

SZÁLLÍTÁS HÁZHOZ UTÁNVÉTTEL


A megrendelés beérkezését követően küldünk egy személyes visszaigazoló e-mail-t, és Foxpost szállítja a csomagot. A vételár fizetésére átvételkor van lehetőség.

Szállítási díj: 2 800 Ft

Vásárlói értékelések

Még nem értékelték a terméket! Értékelje Ön elsőként!

Hasonló termékek