Incze Kinga-Pénzes Anna : A REKLÁM HELYE 2.0 A hatékony médiatervezés és-vásárlás kézikönyve

2002-ben, amikor egy könyvesboltban átlapoztam A reklám helye friss példányát, elégedetten vettem tudomásul, hogy végre nálunk is olyan könyv jelent meg ebben a témában, amilyen addig csak Londonban vagy New Yorkban. Most alig négy év után itt az új verzió. Okos, logikus és…
3 000 Ft
Max. rendelhető 1 db


2002-ben, amikor egy könyvesboltban átlapoztam A reklám helye friss példányát, elégedetten vettem tudomásul, hogy végre nálunk is olyan könyv jelent meg ebben a témában, amilyen addig csak Londonban vagy New Yorkban. Most alig négy év után itt az új verzió. Okos, logikus és lényeglátó. Világszínvonalon mondja el, mit kell a reklámozónak, az ügynökségi szakembernek és magának a médiának a médiáról tudnia.

                                                                                                      Levendel Ádám, a Magyar Reklámszövetség elnöke, a Szonda Ipsos elnök-vezérigazgatója


A jó szakácskönyv nem csak annak izgalmas olvasmány, aki főzni akar. Sőt. A laikust talán jobban lenyűgözik az elképzelt finomságok, mint azt, aki tényleg a konyhapult mögé áll. így van ez a médiatervezés sok szakmai tudással megírt, valós példákkal fűszerezett receptkönyvével is. A reklám helye 2.0 a szakmának kötelező, az érdeklődőnek pedig lebilincselő olvasmány arról, hogyan döntenek a hirdetők évente több száz milliárd forint elköltéséről.
                                                                                                                                            Módos Márton, az InfoRádió ügyvezető igazgatója és főszerkesztője


A 2.0 jó. Nagyon jó. Nemcsak mint könyv, de mint verziószám is. Azt jelzi, hogy sikeresen bevezettek egy terméket, egy márkát, melyet aztán továbbfejlesztettek - a kedvező piaci fogadtatás, a fogyasztói igények fejlődése, a márkatulajdonosok innovációja következtében. Remélem, szövetségünk tagvállalatai haszonnal forgatják majd ezt a kötetet is, és később talán újabb, magasabb verziószámokkal is találkozhatunk.
                                                                                                                           Deák Ferenc, a Henkel ügyvezető igazgatója, a Magyar Márkaszövetség elnöke


„Valami van a levegőben" - írja Incze Kinga és Pénzes Anna könyvük egyik fejezetében. És valóban: nagy változások előtt állunk a magyar médiaiparban, amelyeket lehet, hogy épp e könyv olvasói fognak véghezvinni. A reklám helye 2.0 számukra a magyar médiaszakma alapos ismeretét kínálja. Legfőbb erénye azonban a gondolkodásra késztetés, az inspiráció: ez az, ami kiemeli a médiáról szóló könyvek sorából.
                                                                                                                                                       Szabó György, a Sanoma Budapest kiadó vezérigazgatója


A média a reklámvilág olyan különleges területe, amely rendkívül gyorsan fejlődik, változik. A nagy gyakorlattal rendelkező szerzőpáros felismerte, hogy a gyors fejlődéssel párhuzamosan igény ébredt egy olyan átfogó szakkönyvre, amelyből a kezdő és haladó médiaszakemberek mellett a kívülálló érdeklődők is megértik a médiamunka lényegét. Ajánljuk ezt a könyvet nemcsak médiakurzusunk diákjainak, de minden, a média színes világa iránt érdeklődő olvasónak.
                                                                                                                                                                         TertákÁdám, a CEU Business School dékánja


Jönnek a célcsoportos gyerekek, és áhítattal kérdezik, mit tegyenek, hogy bejussanak a jól szituált reklámiparba, hol a média szelleme kísért, s a marketing igéje osztatik. Mindegyik a kreativitással jön nekem, miközben azt se tudják, mi a különbség az ATL, a BTL és az RTL között. Mostantól elég lesz annyit mondani, hogy kezdésként olvassák el ezt a könyvet. Kikérdezem.
                                                                                                                                                                           Geszti Péter, az Akció-Nxs kreatívigazgatója

Kiadó: Mrs. White Media Consulting Kft
Kiadási év: 2006 második bővített kiadás
Terjedelem: 344old., kemény kötés
Állapot: jó állapotú könyv

Szállítás

SZEMÉLYES ÁTVÉTEL


A megrendelés beérkezése után küldünk egy visszaigazolást, melyet követően a csomag átvehető a Bibliomán Antikváriumban (2000 Szentendre, Kossuth L. u. 19 (Holdas udvar) nyitvatartás: Hétfő-Péntek 10-18 óráig, tel: 26/318-402, 30/214-1584).

Szállítási díj: Ingyenes

HÁZHOZ SZÁLLÍTÁS (csak Szentendrén)


Szentendrén ingyenesen házhoz szállítunk.

Szállítási díj: Ingyenes
Foxpost csomagautomata

SZÁLLÍTÁS CSOMAGAUTOMATÁBA ELŐREUTALÁS


A fizetendő vételár megérkezését követően Foxpost csomagautomatába szállítjuk a csomagot. Az automata kódják e-mail-ben küldjük.

Szállítási díj: 1 200 Ft

SZÁLLÍTÁS HÁZHOZ ELŐREUTALÁSSAL


A megrendelés beérkezést követően küldünk egy személyes visszaigazolást, mely tartalmazza a számlaszámot. A fizetendő vételár megérkezését követően Foxpost szállítja a csomagot.

Szállítási díj: 2 500 Ft
Foxpost csomagautomata

SZÁLLÍTÁS CSOMAGAUTOMATÁBA UTÁNVÉTTEL


A személyes visszaigazoló e-mail-t követően Foxpost csomagautomatába küldjük a csomagot. Az automata kódját e-mail-ben, vagy sms-ben küldjük. A vételárat az automatánál tudja bankkártyával fizetni.

Szállítási díj: 1 450 Ft

SZÁLLÍTÁS HÁZHOZ UTÁNVÉTTEL


A megrendelés beérkezését követően küldünk egy személyes visszaigazoló e-mail-t, és Foxpost szállítja a csomagot. A vételár fizetésére átvételkor van lehetőség.

Szállítási díj: 2 800 Ft

Vásárlói értékelések

Még nem értékelték a terméket! Értékelje Ön elsőként!

Hasonló termékek